A picture
A picture

Navigace

Mobilní aplikace

Sledujte informace z našeho webu v mobilní aplikaci – V OBRAZE.
Volně ke stažení:

Odběr novinek

Dostávejte informace z našeho webu prostřednictvím e-mailů

Mapový portál

mapy

Kalendář akcí

Svoz odpadu

Po Út St Čt So Ne
28
    Směsný komunální odpad
Golčův Jeníkov (Havlíčkův Brod)
29 30 1 2 3 4
5
    Směsný komunální odpad
Budka, Dolík, Golčův Jeníkov (Havlíčkův Brod), Kobylí Hlava, Nasavrky, Olšinky, Římovice, Sirákovice, Stupárovice, Vrtěšice
6 7 8 9
    Papír
Budka, Dolík, Golčův Jeníkov (Havlíčkův Brod), Kobylí Hlava, Nasavrky, Olšinky, Římovice, Sirákovice, Stupárovice, Vrtěšice
10 11
12
    Směsný komunální odpad
Budka, Dolík, Golčův Jeníkov (Havlíčkův Brod), Kobylí Hlava, Nasavrky, Olšinky, Římovice, Sirákovice, Stupárovice, Vrtěšice
13 14 15 16 17 18
19
    Směsný komunální odpad
Budka, Dolík, Golčův Jeníkov (Havlíčkův Brod), Kobylí Hlava, Nasavrky, Olšinky, Římovice, Sirákovice, Stupárovice, Vrtěšice
20 21 22 23
    Plasty
Budka, Dolík, Golčův Jeníkov (Havlíčkův Brod), Kobylí Hlava, Nasavrky, Olšinky, Římovice, Sirákovice, Stupárovice, Vrtěšice
24 25
26
    Směsný komunální odpad
Budka, Dolík, Golčův Jeníkov (Havlíčkův Brod), Kobylí Hlava, Nasavrky, Olšinky, Římovice, Sirákovice, Stupárovice, Vrtěšice
27 28 29 30 31 1

Facebook

 

Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

Povodňový plán

povodnovy plan

 

UtilityReport

- žádosti o vyjádření k existenci sítí

linka důvěry

Odeslat stránku e-mailem

Obsah

Životní situace

« Zpět na Strom životních situací

Poskytnutí informace o kvalitě vody pitné a vody určené ke koupání osob

3. Pojmenování (název) životní situace

Poskytnutí informace o kvalitě vody pitné a vody určené ke koupání osob

4. Základní informace k životní situaci

Jedná se o případy, kdy žadatel potřebuje (k jakýmkoli účelům) znát jakost pitné vody, kterou používá nebo hodlá používat, a na základě této informace se např. rozhodne podniknout určité kroky.

Stejně je tomu v případě vody určené ke koupání osob.

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

Všechny právnické i fyzické osoby.

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

Splnění všech požadovaných náležitostí.

7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace

Podáním žádosti v písemné formě - můžete ji zaslat poštou, elektronickou poštou či doručit osobně.

8. Na které instituci životní situaci řešit

Se žádostí se obraťte na krajskou hygienickou stanici, která je místně příslušná provádět dozor nad zásobováním pitnou vodou nebo dozor nad koupališti, koupacími oblastmi, bazény, saunami.

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Je třeba podat písemnou žádost, která obsahuje:

  • adresu příslušné hygienické stanice,

  • konkrétní dotaz (příp. popis problému),

  • odůvodnění podání,

  • podpis a

  • adresu žadatele.

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

Předepsané formuláře nejsou stanoveny.

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Správní ani jiné poplatky nejsou stanoveny.

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

Lhůty jsou řešeny v souladu se správním řádem.

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

Další účastníci nejsou stanoveni.

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

Další činnosti nejsou stanoveny.

16. Elektronická služba, kterou lze využít

Případný dotaz můžete zaslat na e-mailovou adresu místně příslušné hygienické stanice:

28. Popis byl naposledy aktualizován

06.09.2017

29. Datum konce platnosti popisu

Bez časového omezení.