A picture
A picture

Navigace

Mobilní aplikace

Sledujte informace z našeho webu v mobilní aplikaci – V OBRAZE.
Volně ke stažení:

Odběr novinek

Dostávejte informace z našeho webu prostřednictvím e-mailů

Mapový portál

mapy

Kalendář akcí

Svoz odpadu

Po Út St Čt So Ne
28
    Směsný komunální odpad
Golčův Jeníkov (Havlíčkův Brod)
29 30 1 2 3 4
5
    Směsný komunální odpad
Budka, Dolík, Golčův Jeníkov (Havlíčkův Brod), Kobylí Hlava, Nasavrky, Olšinky, Římovice, Sirákovice, Stupárovice, Vrtěšice
6 7 8 9
    Papír
Budka, Dolík, Golčův Jeníkov (Havlíčkův Brod), Kobylí Hlava, Nasavrky, Olšinky, Římovice, Sirákovice, Stupárovice, Vrtěšice
10 11
12
    Směsný komunální odpad
Budka, Dolík, Golčův Jeníkov (Havlíčkův Brod), Kobylí Hlava, Nasavrky, Olšinky, Římovice, Sirákovice, Stupárovice, Vrtěšice
13 14 15 16 17 18
19
    Směsný komunální odpad
Budka, Dolík, Golčův Jeníkov (Havlíčkův Brod), Kobylí Hlava, Nasavrky, Olšinky, Římovice, Sirákovice, Stupárovice, Vrtěšice
20 21 22 23
    Plasty
Budka, Dolík, Golčův Jeníkov (Havlíčkův Brod), Kobylí Hlava, Nasavrky, Olšinky, Římovice, Sirákovice, Stupárovice, Vrtěšice
24 25
26
    Směsný komunální odpad
Budka, Dolík, Golčův Jeníkov (Havlíčkův Brod), Kobylí Hlava, Nasavrky, Olšinky, Římovice, Sirákovice, Stupárovice, Vrtěšice
27 28 29 30 31 1

Facebook

 

Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

Povodňový plán

povodnovy plan

 

UtilityReport

- žádosti o vyjádření k existenci sítí

linka důvěry

Odeslat stránku e-mailem

Obsah

Životní situace

« Zpět na Strom životních situací

Podání podnětu na porušování povinností v oblasti ochrany veřejného zdraví (nadměrný hluk a vibrace)

3. Pojmenování (název) životní situace

Podání podnětu na porušování povinností v oblasti ochrany veřejného zdraví (nadměrný hluk a vibrace)

4. Základní informace k životní situaci

V případě obtěžování obyvatel nadměrným hlukem nebo vibracemi může každý občan České republiky podat podnět.

Prověřuje se, zda jsou dodrženy požadavky stanovené v § 30 odst. 1 zákona č. 258/2000 Sb., o ochraně veřejného zdraví a o změně některých souvisejících zákonů, ve znění pozdějších předpisů.

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

Každý občan, který je obtěžován nadměrným hlukem nebo vibracemi.

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

Prověřit, zda jsou splněny požadavky stanovené v § 30 odst. 1 zákona č. 258/2000 Sb., o ochraně veřejného zdraví a o změně některých souvisejících zákonů, ve znění pozdějších předpisů.

7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace

Podnět je možné podat písemně nebo ústně do protokolu anebo v elektronické podobě podepsané zaručeným elektronickým podpisem.

8. Na které instituci životní situaci řešit

S podnětem se obraťte na příslušnou krajskou hygienickou stanici nebo územní pracoviště v místě, kde se zdroj nadměrného hluku nebo vibrací nachází.

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Podnět musí obsahovat sdělení, o jaký zdroj obtěžování se jedná, kde je umístěn a kdy vás nejvíce obtěžuje (den v týdnu), ve které denní či noční době.

Dále uveďte kontaktní adresu nebo telefonní číslo, aby s vámi pověřený pracovník mohl projednat další nezbytnosti.

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

Předepsané formuláře nejsou stanoveny.

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Správní ani jiné poplatky nejsou stanoveny.

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

Lhůty jsou řešeny v souladu se správním řádem.

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

Provozovatelé zdroje nadměrného hluku nebo vibrací.

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

Další činnosti nejsou stanoveny.

16. Elektronická služba, kterou lze využít

Podnět můžete na příslušnou krajskou hygienickou stanici zaslat v elektronické podobě podepsané zaručeným elektronickým podpisem.

28. Popis byl naposledy aktualizován

25.10.2017

29. Datum konce platnosti popisu

Bez časového omezení.