A picture
A picture

Navigace

Mobilní aplikace

Sledujte informace z našeho webu v mobilní aplikaci – V OBRAZE.
Volně ke stažení:

Odběr novinek

Dostávejte informace z našeho webu prostřednictvím e-mailů

Mapový portál

mapy

Kalendář akcí

Svoz odpadu

Po Út St Čt So Ne
28
    Směsný komunální odpad
Golčův Jeníkov (Havlíčkův Brod)
29 30 1 2 3 4
5
    Směsný komunální odpad
Budka, Dolík, Golčův Jeníkov (Havlíčkův Brod), Kobylí Hlava, Nasavrky, Olšinky, Římovice, Sirákovice, Stupárovice, Vrtěšice
6 7 8 9
    Papír
Budka, Dolík, Golčův Jeníkov (Havlíčkův Brod), Kobylí Hlava, Nasavrky, Olšinky, Římovice, Sirákovice, Stupárovice, Vrtěšice
10 11
12
    Směsný komunální odpad
Budka, Dolík, Golčův Jeníkov (Havlíčkův Brod), Kobylí Hlava, Nasavrky, Olšinky, Římovice, Sirákovice, Stupárovice, Vrtěšice
13 14 15 16 17 18
19
    Směsný komunální odpad
Budka, Dolík, Golčův Jeníkov (Havlíčkův Brod), Kobylí Hlava, Nasavrky, Olšinky, Římovice, Sirákovice, Stupárovice, Vrtěšice
20 21 22 23
    Plasty
Budka, Dolík, Golčův Jeníkov (Havlíčkův Brod), Kobylí Hlava, Nasavrky, Olšinky, Římovice, Sirákovice, Stupárovice, Vrtěšice
24 25
26
    Směsný komunální odpad
Budka, Dolík, Golčův Jeníkov (Havlíčkův Brod), Kobylí Hlava, Nasavrky, Olšinky, Římovice, Sirákovice, Stupárovice, Vrtěšice
27 28 29 30 31 1

Facebook

 

Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

Povodňový plán

povodnovy plan

 

UtilityReport

- žádosti o vyjádření k existenci sítí

linka důvěry

Odeslat stránku e-mailem

Obsah

Životní situace

« Zpět na Strom životních situací

Krach cestovní kanceláře v zahraničí

3. Pojmenování (název) životní situace

Krach cestovní kanceláře v zahraničí

4. Základní informace k životní situaci

Pomoc při krachu cestovní kanceláře, jenž postihl občana České republiky v zahraničí.

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

V této věci jedná občan České republiky - klient cestovní kanceláře, který byl krachem cestovní kanceláře v zahraničí postižen, příp. osoba blízká.

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

V případě krachu cestovní kanceláře se může občan České republiky obrátit na představitele cestovní kanceláře (delegáta) či jeho zástupce v České republice.
V případě, že cestovní kancelář není ochotna nebo schopna dále plnit své závazky vůči klientům, případně řešit jejich krizovou situaci, může se občan České republiky obrátit (se žádostí o pomoc nebo o poskytnutí informací aj.) na zastupitelský úřad České republiky v zemi svého pobytu.
Před cestou doporučujeme - přečíst si informace o cestování s cestovní kanceláří, které naleznete na internetových stránkách Ministerstva pro místní rozvoj České republiky.

7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace

Telefonickým či jiným spojením s místy uvedenými v bodě 08.

8. Na které instituci životní situaci řešit

Občan České republiky se může obrátit na:

  • cestovní kancelář - jejího představitele (delegáta) či jeho zástupce v České republice,

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Je třeba mít k dispozici doklad totožnosti, z něhož vyplývá, že je žadatel o pomoc státním občanem České republiky.
Dále je třeba doložit voucher, resp. doklad o úhradě služeb zkrachovalé cestovní kanceláře, popř. smlouvu uzavřenou s touto cestovní kanceláří.

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

Předepsané formuláře nejsou stanoveny.

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Za pomoc spočívající v poskytnutí rady, informace nebo zprostředkování kontaktu (za účelem řešení této životní situace) oslovené úřady poplatky nevybírají.

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

Lhůta pro vyřízení žádosti o pomoc není stanovena.
Pomoc je poskytována tak, aby byla efektivní.

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

Ostatní klienti zkrachovalé cestovní kanceláře, další zmocněné osoby, např. pojišťovna, různé subjekty turistického ruchu v dané lokalitě, přepravní firmy apod.

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

Doporučuje se - aktivně usilovat o kontaktování odpovědných pracovníků cestovní kanceláře s cílem jejich veškeré možné součinnosti při řešení situace klientů.
Žadatel o pomoc poskytuje součinnost dle požadavků osloveného úřadu.

16. Elektronická služba, kterou lze využít

Případný dotaz můžete zaslat na e-mailovou adresu místa uvedeného v bodě 08.

28. Popis byl naposledy aktualizován

03.08.2015

29. Datum konce platnosti popisu

Bez časového omezení.