A picture
A picture

Navigace

Mapový portál

mapy

Kalendář

Po Út St Čt So Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4

Nejbližší akce

2018

 

Virtuální prohlídka

Virtuální prohlídka

Mobilní aplikace

Logo mobilní aplikacegoogle-play-downloadapp-store-download

Fotogalerie

Náhodný výběr z galerie

Náhodný výběr z galerie

šk. rok 1980/81 9.A

Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

Datum a čas

Dnes je úterý, 23. 1. 2018, 4:48:13

Interaktivní mapa

mapa

Návštěvnost

Návštěvnost:

ONLINE: 10
DNES: 274
TÝDEN: 956
CELKEM: 579549

Povodňový plán

povodnovy plan

 

Svátek

Svátek má Zdeněk

Aktuální počasí

Počasí dnes:

23. 1. 2018

zatazenosde

Bude oblačno až zataženo, místy přeháňky nebo déšť, od 600m srážky sněhové. Denní teploty 2 až 6°C. Noční teploty 2 až -2°C.

Svoz odpadu

Po Út St Čt So Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4

Facebook

 

Najdete nás také zde

facebook

Odeslat stránku e-mailem

Obsah

Zprávy z radnice

Opatření pro zvýšení bezpečnosti na přejezdu

Typ: náš tip
Opatření pro zvýšení bezpečnosti na přejezdu

Dnes ráno po sedmé hodině se stala tragická nehoda na železničním přejezdu mezi Mírovou ulicí a Rájem. Ze sdělovacích prostředků jistě víte, že nákladní vlak smetl osobní auto, v kterém zahynuli dva lidé.

 

Všem na radnici je nám to nesmírně líto. Jde o naprosto zbytečnou nehodu, kterou zřejmě zavinilo lidské selhání.

 

Všechny obyvatele Golčova Jeníkova a okolních obcí prosím o zvýšenou opatrnost při pohybu v okolí trati nebo při jejím přecházení či přejíždění. Dnes jsme se znovu přesvědčili, jak náhle a nepředvídatelně může nastat nehoda.

 

Po obědě jsme se s místostarostou sešli se šéfem stavby a domluvili jsme se, že i stavba přijme další opatření pro zvýšení bezpečnosti. Podle dosud nastavených pravidel běžná přeprava probíhá po koleji blíže k budově stanice. Jakmile po ní projížděl vlak, signalizace fungovala a závory přejezd uzavřely. Na vyloučené koleji jezdilo jen několik souprav denně, signalizace na ní nefunguje a závory se nespouští. Strojvůdce byl povinen jet maximálně 10 km/hod., před přejezdem troubit a pomalinku projet přes přejezd, aby nikoho neohrozil.

 

Nyní jsme se domluvili, že pokud po koleji ve výluce pojede vlaková souprava, strojvedoucí před přejezdem zastaví, pošle kolegu, aby zastavil dopravu a teprve pak pojede dál.

 

Nevím k čemu dobrému může taková událost být. Moc si přeji, aby stavba již byla ukončena a až do jejího předání se nic dalšího zlého nestalo.

 

Vlastimil Marušák


Vytvořeno: 21. 3. 2016
Poslední aktualizace: 23. 11. 2017 23:06
Autor: Michal Vavruška