A picture
A picture

Navigace

Mapový portál

mapy

Kalendář

Po Út St Čt So Ne
26 27 28 29 30 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31 1 2 3 4 5 6

Nejbližší akce

letní kinopozvánka na půlení létakoncerty

Pozvánka na vernisáž

loučení s létemmuzeum

Virtuální prohlídka

Virtuální prohlídka

Mobilní aplikace

Logo mobilní aplikacegoogle-play-downloadapp-store-download

Fotogalerie

Náhodný výběr z galerie

Náhodný výběr z galerie

Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

Datum a čas

Dnes je neděle, 23. 7. 2017, 6:40:39

Interaktivní mapa

mapa

Návštěvnost

Návštěvnost:

ONLINE: 9
DNES: 308
TÝDEN: 4272
CELKEM: 455039

Povodňový plán

povodnovy plan

 

Svátek

Svátek má Libor

Aktuální počasí

Počasí dnes:

23. 7. 2017

bo

Bude polojasno až oblačno, místy přeháňky nebo bouřky. Denní teploty 24 až 28°C. Noční teploty 17 až 13°C.

Svoz odpadu

Po Út St Čt So Ne
26 27 28 29 30 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31 1 2 3 4 5 6

Odeslat stránku e-mailem

Obsah

Zprávy z radnice

Opatření pro zvýšení bezpečnosti na přejezdu

Typ: náš tip
Opatření pro zvýšení bezpečnosti na přejezdu

Dnes ráno po sedmé hodině se stala tragická nehoda na železničním přejezdu mezi Mírovou ulicí a Rájem. Ze sdělovacích prostředků jistě víte, že nákladní vlak smetl osobní auto, v kterém zahynuli dva lidé.

 

Všem na radnici je nám to nesmírně líto. Jde o naprosto zbytečnou nehodu, kterou zřejmě zavinilo lidské selhání.

 

Všechny obyvatele Golčova Jeníkova a okolních obcí prosím o zvýšenou opatrnost při pohybu v okolí trati nebo při jejím přecházení či přejíždění. Dnes jsme se znovu přesvědčili, jak náhle a nepředvídatelně může nastat nehoda.

 

Po obědě jsme se s místostarostou sešli se šéfem stavby a domluvili jsme se, že i stavba přijme další opatření pro zvýšení bezpečnosti. Podle dosud nastavených pravidel běžná přeprava probíhá po koleji blíže k budově stanice. Jakmile po ní projížděl vlak, signalizace fungovala a závory přejezd uzavřely. Na vyloučené koleji jezdilo jen několik souprav denně, signalizace na ní nefunguje a závory se nespouští. Strojvůdce byl povinen jet maximálně 10 km/hod., před přejezdem troubit a pomalinku projet přes přejezd, aby nikoho neohrozil.

 

Nyní jsme se domluvili, že pokud po koleji ve výluce pojede vlaková souprava, strojvedoucí před přejezdem zastaví, pošle kolegu, aby zastavil dopravu a teprve pak pojede dál.

 

Nevím k čemu dobrému může taková událost být. Moc si přeji, aby stavba již byla ukončena a až do jejího předání se nic dalšího zlého nestalo.

 

Vlastimil Marušák


Vytvořeno: 21. 3. 2016
Poslední aktualizace: 28. 6. 2017 23:29
Autor: Michal Vavruška