Obsah
Životní situace
« Zpět na Strom životních situací
Zobrazení
Zdravotní pojištění českého občana v zemích EU, EHP a Švýcarsku (přechodný pobyt)
3. Pojmenování (název) životní situace
Zdravotní pojištění českého občana v zemích EU, EHP a Švýcarsku (přechodný pobyt)
4. Základní informace k životní situaci
5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)
Státní občan České republiky, který je pojištěn u některé zdravotní pojišťovny poskytující veřejné zdravotní pojištění na území České republiky (dále jen "pojištěnec"), nebo zákonný zástupce pojištěnce (rodič, opatrovník, poručník).
6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace
7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace
Žádost o vydání podejte osobně nebo prostřednictvím zákonného zástupce (můžete využít rovněž elektronickou podatelnu, pokud je na internetových stránkách příslušné zdravotní pojišťovny zřízena).
8. Na které instituci životní situaci řešit
10. Jaké doklady je nutné mít s sebou
- občanský průkaz,
- pas,
- rodný list.
- karta EHIC nebo
- "Potvrzení" dočasně nahrazující kartu EHIC.
11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici
Předepsané formuláře nejsou stanoveny.
12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit
Správní ani jiné poplatky nejsou stanoveny.
13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení
Vaše záležitost bude vyřízena bezodkladně.
14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace
Další účastníci postupu nejsou stanoveni.
15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány
Další činnosti nejsou stanoveny.
16. Elektronická služba, kterou lze využít
Můžete využít elektronickou podatelnu, pokud je na internetových stránkách příslušné zdravotní pojišťovny zřízena.
28. Popis byl naposledy aktualizován
29. Datum konce platnosti popisu
Bez časového omezení.